Thursday, July 07, 2011

Disguise

 

Okay.

I’ll admit it.

I was desperate for a post.

 

Because Mr. Daddy hooked up with a long-lost friend on Facebook and gave him the blog address.

Which meant that this well-mannered soft-spoken man was now going to come to our blog and see a giant headline:

image

 

Nothing says “WELCOME!”, like felonious lactation.

It’s kind of a big deal that we gave up the blog address to someone from the “In Real Life” world.  While I love y'all, there are a few of those IRL folks that I just need a safe place from (ha!)  Please tell me you have those family members too?  The ones who ask for your blog address and you just wince?  (Yes, I know you already have it, and you can stop pretending you don’t ;)

And speaking of family members… I have a feeling my mother (whom I very much wanted to see here) finally figured out how to leave Anonymous comments.  Way to go Mom!

It was kinda easy to figure out…

image

So in order to put a more presentable (and Grandma-friendly) post up, I went diving through the 820 photos in my June folder (you only think I’m kidding).

And since we’re going with a whole disguise theme here (get it?  This post is a disguise that we’re actually an incredibly normal blogging family), I found this one of Itty Bit and his latest disguise

Oh yeah, BUSTED

IMG_1611

Seems we have entered the “drawing on yourself” phase.

That, my friends, is a perfect illustration of the dangers of using a reward system.

smiley

“Honey, thank you for putting the silverware away, you get a smiley for that!”

"Hey Mom!  Look at my smiley!”

 

Then the kid struck a pose.

IMG_1612

 

And I thought… these will satisfy Grandma, right?

Then I remembered… GRANDMA!!!!

And I nearly wet myself…

 

IMG_1419

 

Yes, that’s a cousin, my grandmother, and my mother.

 

I have no clue where he gets it.

IMG_1621

28 comments:

Anonymous said...

So! I'm your first comment on this blog post! (And you still don't know for sure who I am!) Just how did you get all that marker off of Itty-bit's face?!

Kmama said...

Ha!! Thank goodness my kids never entered the phase of drawing on themselves.

Love that photo of the grandma's and cousin!!

sara said...

just pray the marker stays on the kid!!! be careful when you sleep! ha!

Aunt Crazy said...

my kids is nearly 15 and she still draws on herself with markers, apparently, all the kids do it...good luck getting him to stop...LOL

Furry Bottoms said...

Ha!!!! Yes, I wince when it comes to giving "in real life" people this blog address.

And I would have done the same thing, realizing that I had an inappropriate blog posted that really wouldn't be the best if it was the first one a particular person saw.

singedwingangel said...

And THAT is why I am so grateful that MOST of my older family are computer idiots. My mom still can't turn one on and play a simple game of solitaire on it.. yeah I should be good. I would have left the other post up cause I am devious and witty like that.. teach hubby not to hand out the address to just anyone ya know lol.

Foursons said...

Ha! Your mom's comment cracked me up. I know I've said it before but Itty Bit is so smart and is soooo gonna give you a run for your money. Hang on tight!

Angie Vik said...

My kids all went through an "artistic" phase. Drawing on themselves, the walls, furniture, dusty car windows. Good thing they weren't always smart. If I saw ___ (insert kid's name) written underneath the dining room table, it's a dead giveaway who did it.

lifebythecreek said...

Always a good idea to stay incognito. I hooked up my blog posts to my Facebook a year or so ago, and it TOTALLY killed off my blogging. Because right as I would get ready to hit "Publish", I would remember that it would then hit FB, and THEN someone would most likely hit ME. Love your anonymous poster, btw...who, oh who could it be?

NaomiG said...

Hahahahaha! What a great kid. My kids went through a time where they were literally inked from head to toe. I couldn't see getting annoyed about it, so much to the dismay of every other parent I know, I let them. :-)

I go through phases where I wish so many people I know IRL didn't know about my blog. But, they do. Oh well.

Stacy said...

LOL, oh he is too cute!

I generally don't mind giving people IRL my blog address, but then it's just mostly pretty photos and recipes and sewing stuff. Very few look at, anyways. It's not quite as interesting as yours!

Allenspark Lodge said...

What is your mailing address? I've got a whole box of multi-colored Sharpies I would love to give the little guy. He could open his own "tat" shop.

Looks like grandma, great-grandma and a cuz might be his first customers!

Allenspark Lodge said...

Oops, Bill

Allenspark Lodge said...

Don't want you thinking I'm some sort of anonymous stalker type.

Bill

Bethany said...

Nope, I don't wince. I just go hurt the person who told them I have a blog. ;) Seriously, I live in fear that a certain family member is going to find out. Isn't that terrible?

Look at that face! Hilarious. I love the picture of your mom and cousin.

Amy said...

Hahahahahaha! Oh I just adore seeing pictures of that sweet face!! Lula Mae is the most LITERAL child in the world so we have to be very clear when we say things to her. Charlie tells her to hold her horses all the time... and she goes and gets her horse figures... and holds them... sigh...

I see a marker mustache in his future ;-) Put those makers up really high!

Emmy said...

LOL! Too funny. And well, since you mentioned it again, um you sort of ruined the whole disguise thing ;)

Pam Bowers said...

I have so many stories about people IRL that I can't talk about on my blog because they read it. Like, a while back, I couldn't say that the worst vacation I've ever been on was my last trip to my sister's house. It was horrible and I couldn't even share with everyone why.

Love the face art on itty bit.

Mom of M&Ms said...

ok.. The truly funny part was "incredibly normal blogging family". i think I amy have tinkled a bit..lol

Julie said...

lol! I love it!! :D (Daniel used to always draw (or paint!) on himself too!) ah! But it's so cute, isn't it?!

Beth Zimmerman said...

Some times I wish no one in real life read my blog ... especially when they comment on something and I wonder how on earth they knew that!

Presley family said...

HAHAHAHAHAHA!!!!! OH, just what I needed!!!!! We have had many of Marker faces over here.... just don't let him get close to his dad. I will never forget when Jason woke up from a nap to find a nice full mustace on his face! wink!!!

myletterstoemily said...

poor kid . . . he's doomed to a lifetime
of making people happy.

Sara @ Domestically Challenged said...

Yeah, I am s so like that when someone IRL asks for my blog address. I am all like, "Why? Why?" Luckily, I usually never put anything to embarrass myself (cough, cough) so i am safe and stuff.

danette said...

Love, love, love that family picture, LOL!!! Itty-bit certainly comes by his antics honestly ;).

Lexie Loo & Dylan Too said...

LOL! I really hope that wasn't a sharpie!

Kameron said...

I will not jinx myself by saying that Nate has neer written on himself, ahem. Now to go home and dispose of ALL Sharpies! He's such a cutie even when he's being a stinker!

chenlina said...

chenlina20150529
pandora jewelry
christian louboutin sale
beats studio
kate spade handbags
burberry sale
louis vuitton handbags
adidas wings
cheap oakley sunglasses
michael kors outlet online
ray ban sunglasses
jordan 4 toro
michael kors outlet
abercrombie
chanel handbags
hollister clothing store
michael kors purse
louis vuitton handbags
timberlands
cheap oakleys
abercrombie fitch
louis vuitton outlet
michael kors outlet
christian louboutin sale
coach outlet store online
abercrombie kids
michael kors outlet
louis vuitton outlet
louis vuitton handbags
tods outlet
true religion
air max 95
coach outlet
burberry sale
insanity workout
true religion
abercrombie store
michael kors uk
fitflops clearance
tory burch handbags
ray ban sunglasses